שירות קידום אורגני + אתר במבצע קורונה
Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

קידום באינסטגרם – להיות לפני כולם

קידום באינסטגרם

קידום באינסטגרם- להיות לפני כולם

קידום הוא מילת מפתח מאוד משמעותית בכל מה שקשור לרשת. עד האינטרנט לא הייתה לזה שום משמעות, אבל מי שאחראי להתפתחותה של המילה הוא הדף הראשון בגוגל אליו שואפים להגיע כל העסקים ובמיקום גבוה.

כל אתר, חשבון באינסטגרם, דף בפייסבוק חייבים לעבור תהליך של קידום כדי להגיע לאותו דף ראשון. קידום באינסטגרם שונה מקידומים אחרים, אבל גם הוא חייב להיעשות למי שרוצה שהחשבון שלו באינסטגרם יבלוט.

אינסטגרם היום נחשבת לאחד מערוצי הקידום והפרסום הכי חשובים ומועילים. יצירת הפרופיל העסקי וקישור לאתר או לדף הנחיתה וניצול כלי הסטטיסטיקה, מאפשרים לבעל החשבון לייעל את הביצועים בחשבון שלו, והוא ירגיש את הצמיחה בעסק שלו.

פרסום ממומן באינסטגרם נעשה דרך דף הפייסבוק.

איך לקדם את הסטורי שלכם?

קידום באינסטגרם נעשה בצורה די דומה לפרסום ממומן בפייסבוק. הוא כולל כמות מסוימת של אפשרויות, שעל ידי בחירת המדויקות שבהן, תוכלו למקסם את ההצלחה של הקמפיין שלכם. תוכלו לבחור שיטת תשלום או תקציב, לאפיין את קהלי היעד. להגיע לרזולוציה של בחירת הימים והשעות בהן תופיע במודעה ועוד.

חשוב להבין מהן האופציות העומדות לרשותכם. מהן סוג המודעות המתאימות, התמונות או הסרטון. אבל הדבר אולי הכי משמעותי הוא שאתם חייבים קמפיין מקורי שאכן יוביל לתגובות ויצור באזזזז. השפה המדוברת באינסטגרם צריכה להיות יצירת תמונות או סרטונים מקוריים אבל גם להעביר מסר שיווקי טוב אין הגבלה על כמות המסרים שאתם יכולים להעביר ויש שיטות פרסום שונות להעברת מסרים.

פרסום באינסטגרם כמו כל קמפיין דורש קונספט ברור. מסתבר שלא רק צעירים נמצאים שם אלא גם הרבה מאד נשים ולכן הרבה פוסטים או תמונות עוסקים באופנה, מוצרי איפור, קוסמטיקה ועוד אבל לא רק אלה. היום אפשר לשווק בהצלחה הכול דרך האינסטגרם.

עמוד אטרקטיבי ומטרות

פרסום ממומן באינסטגרם, דורש מיתוג ועיצוב של עמוד אטרקטיבי, קידומי סטוריז ופוסטים בתשלום ופרסום מודעות עם AD MANAGER. כל קמפיין חייב להתחיל בבחירה של האסטרטגיה הנכונה, טרגוט מדויק של קהלי היעד. התאמת התוכן והגדרת היעדים לפרסום. האם אתם רוצים חשיפה, מיתוג, רימרקטינג, יצירת לידים ועוד. התהליך הנכון של קידום באינסטגרם צריך להיות כרוך גם בתהליכי אופטימיזציה להבנת הערך והתוצאות המתקבלות.

חלק מקמפיין קידום באינסטגרם דורש ביצוע מחקר שוק לגבי מיקום החברה שלכם וכדי ללמוד את תנועת השוק שלכם. התוצאות יאפשרו ניתוח של המתחרים ומציאת יתרון הנוכחות שלכם בשוק הזה.

כאשר פונים למשרד פרסום דיגיטלי, בהחלט אפשר לשאוף לכך שהאינסטגרם יוביל אתכם לשיווק וחשיפה מקסימליים. יש גם תוכנות חכמות שמפעילות את הפרופיל, חשיפה רלוונטית שיכולה להגיע להרבה מאוד אנשים אשר בסופו של דבר תגרום לכך שיהיו לך פניות רבות בהוצאה מינימלית.

אנו מתחייבים לעשות הכל, אבל הכל! כדי שהמוצר או השירות יהפוך למותג מנצח.